oj ingen dålig bild..

.. jag la upp på mig förut, ganska stor insåg jag nu! jag måste få vanan med digitalkameran så jag kan visa er lite nya bilder! nu känns det som om jag lägger upp massa gammla bilder ni redan har sätt 1000 gånger!

Kvällen bjöd på lite marängswich med cajsa! mumsfillibabba säger jag bara!
äckligt gott, kan man säga så?
Senare under kvällen kom min lillebror och hälsa på, och han blev kvar.. så nu ligger han i min säng och sover medans jag står och kokar makaroner som jag sedan ska lägga ost på så att den smälter (där fick ni ett litet matlagningstips)! jag är en riktig gotte gris jag!

Sov gott!



Haha bilden är ganska gammal på bror min! en liten fjant var han här, men en söt sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0