Allt handlar om sömn

Humör: Trött
Gjort: legat i min säng & försökt sova
Planer: Försöka sova lite sen traska upp till skolan vid 10-tiden
Ser på: tv-shop (allt annat har slutat)

Lyssnar på: Ingenting alls
Läser: Inte det heller

Dricker: Loka hallon

Äter: Yoghurt

Bästa: Det är mysig tv-kväll på onsdagar
Sämsta: Att jag kommer vara PISS trött när jag vaknar
Väder: Mörkt, ruggigt

NU kan ni ju tänka er hur roligt jag har här hemma framför min dator, allting handlar om sömn! till&med min katt ligger och sover (det är ovanligt) Jag suger på att sova, iafl på natten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och när ska du börja inse att på dagarna skolar man eller jobbar och på nätter sover man,,,,,väx upp

2008-10-15 @ 07:24:46
Postat av: carro

håll käfen

2008-10-16 @ 01:37:38
Postat av: pj

och vem fan är du som är så jävla mogen som går in och skriver någon jävla kommentar , VA? våga skriva ditt namn och länka gärna till din egna bloggjävel om du nu ens har någon din sopa !!!!!

2008-10-27 @ 01:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0