rekomenderad!

Om jag skulle beskriva filmen med ett ord skulle det vara WOW!
Matildas födelsedags-present blev att först gå till hellas för att äta lite god mat och senare vandra vi oss vidare till den efterlängtade filmen sex and the city! filmen var underbar, det enda som jag sakna var mer MR.BIG! det var lite av en besvikelse. När vi väl satt där på biosalongen pirra det i magen, när filmen hade gått en stund kolla jag på matilda och såg hennes tårar rinna längst kinderna, haha och lite senare mot slutet kom mina med! usch..
Och med ett avslutande ord säger jag, TOPPEN!



Kommentarer
Postat av: Matilda

FILMEN ÄR ETT MÅSTE,för alla som inte sett den!

2008-06-23 @ 00:28:54
URL: http://mtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0