Veckans tips!



Det här är mitt veckans tips till alla er som inte redan är medlemar! Man samlar enkelt ihop poäng för att sedan plocka ut present kort så som på lagerhouse-bianco-h&m osv. Jag har varit medlem i ca 2 veckor och är snart uppe i mitt present kort på 700kr på valfri affär! läs mer nedan! :)



Men är det verkligen gratis?

Ja! Det finns tre typer av poängerbjudanden, "Click", "Lead" och "Sale". "Click"-länkar ger dig poäng när du besöker andra sajter. "Lead"-länkar är oftast gratis och kräver exempelvis att du registrerar dig för ett nyhetsbrev eller att du registrerar på en annan sajt. "Sale"-länkar ger endast belöning om du köper något. Om du ändå tänkt handla från någon av våra annonsörer, gör det genom vår sajt och få samtidigt poäng för det! På "Poäng" sidan kan du enkelt välja att sortera våra poängrbjudanden efter Click, Lead eller Sale.

Hur många poäng behövs för att få en biocheck?

400 poäng = 1st biocheck. Du får 50 poäng redan när du registrerar dig på sidan. Dessa 50 poäng är en välkomstpresent för att ge våra medlemmar en försmak på hur lätt det är att få poäng. Registrera dig nu, och få 50 poäng direkt! Om du värvas utan av mig får du 75p antigen skriver du Carolinamarina i värvningsrutan eller går in på den här länken! http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50334


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0