Olyckan inträffa


Bilden är från aftonbladet

Sånt här tycker vi absolute inte om! 18 personer fördes till sjukhus - 3 med allvarliga skador.
Karusellen raingbow på liseberg krascha vilket inte är så roligt heller när det är ens egna favorit karusell! jag åker alltid den när jag är där, flera gånger om! nu kommer man ju aldrig våga sätta sin fot där igen.. Polisen vet iafl inte än vad som hände, dom tror att det var nånting med några skruvar, men gud så hemskt.. dom borde kolla igenom och kanske skruva åt saker och ting oftare, eller vad säger ni?

Läs mer på www.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fy så hemskt! Min pojkvän var där och tänkte åka den, men de fick inte tid och tur var väl det!

2008-07-16 @ 11:51:31
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: sprize

Gud va läskigt, gammla liseberg börjar falla ihop, den ena karusellen efter den anndra, vågar knappt tänka vad som kan hända när jag går runnt på detta roliga nöjesfällt. Läskigt !

2008-07-16 @ 12:30:31
URL: http://sprize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0