Min dag

Idag har varit en super seg och tråkig dag! börja med att vi vart sena hem i natt! och när jag väl kom hem hände det spökliga grejer så då gick jag över till matilda (tur att hon ställer upp)! Somnade där vid 5 ungefär och vakna av både regn och mmin väckaklocka som jag hade glömt stänga av kl 11! usch för det! då kommer jag så klart inte somna om så jag gick hem och fortsatte sova här, sen dess har jag sovit bort hela dagen! hann kika förbi hemma hos min pappa en stund där jag åt lite mat.. senare på kvällstid tog jag en promenad och gick förbi min mormor, sen har det bara blivit säng igen och ben&jerry glass.. nu sitter jag här inte ett dugg trött, men men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ställ gärna en fråga i min frågestund som hålls imorgon! :) Kram

2008-07-21 @ 01:39:03
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0