ja har tur jag..



jag har faktist en tjej jag kallar min bästa kompis! matilda heter hon men vi har kommit på ett nytt smeknamn till henne, så hennes nya namn är tilla, Tilla & jag klickar som ingen annan.. vi brukar tycka lika om saker, gillar samma saker osv. men idag insåg vi att vi alls har samma godissmak! hennes är BLÄ! surt och äckligt! så hon är nästan min "soulmate" men iafl det jag skulle berätta var att idag var hon jätte jätte snäll och köpte ett urläckert linne åt mig! det tackar&bockar jag för! men lite dåligt samvete får jag faktist, hon ska väl inte behöva springa runt och köpa kläder åt mig? men som hon sa - en liten sommar present!- så i morgon kanske ni får se en dagens outfit med mitt nya linne på! ceya

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad snäll jag är och vad söt du är <3

2008-07-12 @ 00:03:36
URL: http://mtilda.blogg.se/
Postat av: Vanessa

150 kr inklusive frakt :)

kram!

2008-07-12 @ 15:26:06
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0