hejjdunndrans kväll

Det vart en hejjdunndrans kväll i går! sara har fyllt 20 år så hon hade fest! Kvällen började med att vi pimpla lite vin & snacka gojja hemma hos matilda, det var mycket trevligt och sen var vi tvungna att be ge oss i väg to the party!!
Det var skit kul där med (tack sara) men sen blev det blod, svett & tårar, eller vad är det man säger? iafl kan jag ta bort den första saken, för jag fick uppleva svett & se tårar. Usch inte bra men dom tog vi bort när vi bestämmde hos för att cykla hem till matilda igen! vid 7 i morse skulle vi sova, ne då fick jag hemlängtan och gick hem istället för att ligga med dom där kråkbollarna! så runt 4 idag vakna jag, tror ni jag är trött?

har inte hunnit fått bilderna men dom ska jag lägga ut sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0