Dåligt Dåligt farbror blå

När jag kollar ut genom min balkong dörr ser jag en man som ligger raklång på gräsmattan! han rör sig inte.. klart jag blev orolig och visste inte vad jag skulle ta mig till, men sen fick jag tips om att jag skulle ringa farbror blå! då gjorde jag såklart det och berätta hur det låg till, dom fråga om jag kunde gå fram till han för att kolla om han var sjuk och behövde ambulans men det våga ju inte jag. Iafl så skulle dom skicka en polisbil för flera st hade ringt! nu har det gått 25 minuter och ingen bil ser jag! han ligger fortfarande kvar där som en hög! dåligt dåligt fabror blå, ska det ta så lång tid? han kan ju faktist ligga sjuk! haha och nu när jag kollar ut igen är det ett gäng ungdommar som klotrar ner parken, halllå? vad är det för område jag bor i...

50 minuter har gått och vart är polisen???
Räddare i nöden skulle jag vilja kalla en kille som kom och hjälpte han nu, fick följa han till resecentrum

Kommentarer
Postat av: Matilda

Inte bra farbror blååååååååå!

2008-07-02 @ 01:08:48
URL: http://mtilda.blogg.se/
Postat av: Lukas

Vad sysslar du med? Varför försöker du få människor att tro att du bor i ett ghetto? Patetiskt.

2008-07-29 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0