Bra kommentar

Jag fick precis en jätte bra kommentar!

Me om Pantad i skallen:
Anledning till diskussioner om Löwengrips trovärdighet: När Löwengrip ger skenet av att må bra (trots att hon förmodligen mår dåligt) så får hon också tåla att bli kritiserad, speciellt om hon har gått ut i skvaller pressen hur dåligt hon mår. Med andra ord; dubbla signaler skapar inte trovärdighet. Med det sagt så ska det även tilläggas att alla inte reagerar likadant när man är nedstämd, deprimerad eller utsatt för övergrepp och hon är kanske en av dem. Åandra sidan, när man är en offentlig så bör de signaler man sänder ut tas i hänsyn så att det inte blir motsägelsefullt, det vill säga om hon nu inte vill skapa en större diskussion och få en hel ledare i DN tillägnat till sig.

Alltså blondinbella kan inte förvänta sig att alla ska tycka synd och henne & springa efter henne som hundar! jag har sagt mitt vad jag tycker och ni som tycker det är fel att jag kommentera så, behöver inte kommentera min blogg då! NOG OM DET HÄR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ja visst, och det är det som är så bra med sverige. man får tycka precis vad man vill! :D

2008-07-29 @ 21:57:08
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH sakt vad du tycker? det där är inte ens en åsikt det är bara allmänt korkat!!!!!Isabella är STARK som vågar prata om det så snabbt, hon vill ju hjälpa andra! HON ÄR STARK.. du däremot, ja om man vräker ur sig såna saker så är man nog inte så smart!

2008-07-30 @ 02:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0