blondi till bruni!

Nu har jag gått från "blondin" till brunett! jag trivs mycket bra i brunt hår men inom dom närmsta dagarna ska jag lägga i lite slinger! det kommer bli najs!

Annars idag så har jag varit hos tandläkaren (tidigare inlägg), jag har tvättat med matilda, allting blir mycket roligare när man är två som hon säger! och jag håller med. Sen gick vi en promenad upp på stan och åt riktigt god mat, men jag fick världens magknip efteråt! efter maten blev det lite rea-shopping! både idag och igår! :) Sen tog min dag slut! vad kvällen/natten väntar återstå att se!


kjol weart it 70:-      Brunkräm 145:-  Solglasögon           Diadem Gina
                                                                      H&m 10:-                    25:-
                                                                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror vi har legat

2008-07-03 @ 13:19:11
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: ----

expensive shoppning här ser jag..

2008-07-03 @ 14:04:27
URL: http://borntobebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0