Sömnproblem

  • Efter kl 1 på natten blir jag pigg
  • Efter 11 på morgonen blir jag trött

Jag kan alltså somna vid 10 på kvällen, sova till kl 1 då jag vaknar och är hur pigg som helst! då är jag vaken ett tag somnar om vid ca 5-6 på morgonen, ibland kan jag vakna av att telefonen ringer innan kl slagit 11 och då är jag pigg igen, då är jag vaken en stund, men sen när kl är efter 11 blir jag hur trött som helst igen! men om någon ringer min vid 12 då är jag skit trött och kan inte vara vaken ett tag. förstog ni vad jag mena? gansa komplicerat men jag behöver hjälp !!


Kommentarer
Postat av: jonna

Usch de låter jobbigt :(

2008-08-04 @ 04:52:09
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0