rallykalle!

Ja, som ni har märkt bloggar jag inte så mycket längre.. varken tid, lust eller fantasi!
Sakta men säkert ska jag börja blogga igen, bra va ??? idag har jag iafl åkt rally tävling - har fått min licens som kartläsare nu och det är SKIT kul, ska försöka övertala min vän matilda att följa med på ett åk.. en riktig upplevelse! fort fort och fortare går det! jag åker med min pappa som är kung! Mina två enda tävlingar kom vi 2:a på första och idag 4:a så nu har jag två bukklor på min hylla! Bilderna har inte kommit upp på internett än men jag lägger in dom så fort jag fått dom! för övrigt fyller jag år på tisdag! den dagen kommer också bli guld men vad jag och mina kära vänner ska göra då, berättar jag då! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan. Vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag hittar inte din mailadress på sidan, så jag undrar om du skulle kunna skicka den till mig på: [email protected]. Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-26 @ 13:25:37
URL: http://www.veckorevyn.com
Postat av: mr stavning

har du dyslexi?

2008-09-10 @ 16:01:03
Postat av: Anonym

aa det har jag, har du problem med det?

2008-09-10 @ 19:02:58
Postat av: mr stavnings sida

mr stavning frågade bara en fråga, har du svårt att acceptera att du har dyslexi (om du nu har det) eller varför kaxar du?

2008-09-10 @ 21:16:51
Postat av: carro

ne :) den enda som vekar ha problem med det verkar ju vara du :)

2008-09-10 @ 23:28:02
URL: http://carolinamarina.blogg.se/
Postat av: mr stavnings sidas sida

nej hade jag problem med det skulle jag väl inte läsa din blogg pucko? inte för att du bloggar särskilt mycket, but any how

2008-09-15 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0